کارگاه آموزشی استفاده از سامانههای دانشگاه، بههمت معاونت فرهنگیاجتماعی دانشگاه و دانشکده آموزشهای مجازی و الکترونیک دانشگاه شیراز برگزار شد.
در این کارگاه که بهمدت ۲ساعت بهصورت مجازی برگزار شد، بیش از ۲هزار دانشجو شرکت کردند.
دکتر علیرضا نیکسرشت، رئیس دانشکده آموزشهای مجازی و الکترونیک دانشگاه شیراز، در این کارگاه به آموزش استفاده از اتوماسیون آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی (sess) و برنامهی ادوبی کانکت (adobe connect) برای شرکت در کلاسهای برخط دانشگاه پرداخت.
علاقهمندان میتوانند فیلم کامل این کارگاه را از لینک زیر بارگیری و مشاهده نمایند.
لینک دانلود کلیپ کامل کارگاه آموزشی
