تفاهمنامه همکاری دانشگاه شیراز و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان فارس با هدف توسعهی پروژههای مسکونی امضا شد.
بهگزارش روابطعمومی دانشگاه شیراز، در راستای همافزایی تعاملات سازمانی و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، فنی و اجرایی طرفین، تفاهمنامهی همکاری میان دانشگاه شیراز و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح فارس برای توسعهی زمینههای همکاری در حوزهی مسکن و پروژههای سازمانی منعقد گردید.
این تفاهمنامه که بهمدت دوسال اعتبار دارد؛ طی مراسمی با حضور مسؤولان دانشگاه شیراز و قرارگاه مسکن نیروهای مسلح به امضای دکتر علیرضا افشاریفر، رئیس دانشگاه شیراز و سرتیپ پاسدار یحیی محمودزاده، فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح رسید.
دکتر حاجیپور، معاون برنامهریزی و توسعه دانشگاه شیراز در حاشیهی این مراسم توضیح داد: این تفاهمنامه با هدف ایجاد یک چارچوب مشترک برای برنامهریزی، حمایت و تسهیل در اجرای پروژههای مسکونی و سازمانی امضا شده است.
وی افزود: براساس مفاد این توافقنامه، دو طرف متعهد میشوند از توانمندیهای مدیریتی، علمی و اجرایی متقابل برای پیشبرد پروژههای مرتبط، تأمین منابع مالی و ارتقای سطح دانش و مهارتهای تخصصی در حوزههای مربوطه استفاده کنند.
دکتر حاجیپور خبر داد: یکی از محورهای اصلی این همکاری، تسهیل در فرآیند تأمین مسکن برای اعضای واجد شرایط طرفین و همچنین بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی و فنی برای افزایش بهرهوری و تسریع در اجرای پروژهها در سطح ملی و استانی است. همچنین، در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیتها، برنامههای آموزشی و کارگاههای توانمندسازی برای ارتقای دانش فنی و مدیریتی متخصصان و ذینفعان پروژهها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
معاون برنامهریزی و توسعه دانشگاه شیراز گفت: در ادامهی این همکاری، کارگروهی متشکل از مدیران و کارشناسان دو مجموعه برای بررسی فنی، حقوقی و اقتصادی پروژهها و تصمیمسازیهای لازم تشکیل خواهد شد.