1- مراحل ثبت نام ترم تابستانی1401 دانشگاه شیراز (تاریخ به روز رسانی 18-04-1401)
2- نکات مهم در خصوص اخذ دروس پایه
3- فرم شماره 3 (فرم موافقت درس)
مراحل ثبت نام ترم تابستانی1401 دانشگاه شیراز
( لطفا قبل از ثبت نام متن اطلاعیه را بصورت کامل مطالعه نمایید)
الف: دانشجویان دانشگاه شیراز :
- ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه
- مراجعه به قسمت امور آموزشی
- ثبت نام نیمسال تابستانی1401
- مشاهده لیست دروس ، برنامه کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی دروس در پیوست همین اطلاعیه
- پرداخت شهریه ثابت (دانشجویان دانشگاه شیراز): جهت پرداخت شهریه ترم تابستانی قسمت فرم های ثبت نام ترم تابستانی (مراحل بالا) پراخت شهریه انجام پذیرد و به هیچ عنوان از قسمت لینک پرداخت شهریه اینترنتی اقدام ننمایند. (لطفا برای پرداخت شهریه از همین فرایند ثبت نام ترم تابستانی اقدام نمایید و از این فرایند خارج نشوید.)
- انتخاب دروس
- پرداخت شهریه متغیر
- ثبت نهایی دروس
تذکر: از دانشجویان گرامی درخواست می گردد تا زمانی که اطمینان از انتخاب واحد خود حاصل ننموده اند ، شهریه ثابت و متغیر را پرداخت ننمایند زیرا به هیچ وجه بعد از انتخاب واحد و ثبت نام وجه پرداختی مسترد نمی گردد.
فقط دانشجویان مهندسی بخش های مکانیک ، برق ، عمران ، کامپیوتر و مواد دانشگاه شیراز که متقاضی دروس پایه و تخصصی می باشند، بایستی فرم مخصوص بخش که در پیوست اطلاعیه می باشد، تکمیل و پس از ثبت نهایی دروس جهت تایید کارشناس آموزش به ایدی s-sarvestani در قسمت پیام های sess ارسال نمایند.در غیر اینصورت مسئولیت انتخاب واحد به عهده خود دانشجو می باشد. شایان ذکر است این فرم برای دروس عمومی نیاز نمی باشد.
ب: دانشجویان سایر دانشگاهها
- در سایت دانشگاه شیراز مراجعه به لینک زیر:
http://sess.shirazu.ac.ir/sess/FGuest/GuestAdmission.aspx
- تکمیل فرم ثبت نام و آپلود فرم مهمان ( به صورت فرمت jpeg ) به انضمام عکس کارت ملی (رو و پشت)
- مشاهده لیست دروس ، برنامه کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی دروس در پیوست همین اطلاعیه
- پرداخت شهریه ثابت
- انتخاب دروس طبق فرم مهمان
- پرداخت شهریه متغییر
- تبدیل وضعیت مهمان به دانشجو و دریافت شماره دانشجویی
- ثبت نهایی دروس
تذکر: از دانشجویان گرامی درخواست می گردد تا زمانی که اطمینان از انتخاب واحد خود حاصل ننموده اند ، شهریه ثابت و متغیر را پرداخت ننمایند زیرا به هیچ وجه بعد از انتخاب واحد و ثبت نام وجه پرداختی مسترد نمی گردد.
نکات بسیار مهم :
- دانشجویان گرامی قبل از مراجعه به سایت جهت انتخاب واحد حتما برنامه کلاسی در پیوست همین اطلاعیه را مشاهده نمایند و در انتخاب دروس ، ساعات کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی دقت کافی داشته باشند، زیرا وجه پرداختی(شهریه ثابت و متغیر) به هیچ گونه مسترد نمیگردد.
- انتخاب واحد دانشجویان سایر دانشگاه ها طبق فرم مهمان انجام شود و اصل فرم حداکثر تا تاریخ 30/4/1401 در سیستم آپلود گردد، در غیراینصورت کلیه عواقب آن متوجه دانشجو خواهد بود و دانشگاه شیراز هیچ گونه تعهدی در قبال ارسال نمرات این قبیل دانشجویان به دانشگاه مبدا ندارد و وجه پرداختی( شهریه ثابت و متغیر) نیز مسترد نخواهد شد .
- دانشجویان متقاضی دروس تخصصی و پایه بایستی طبق شماره دروس که در پیوست اطلاعیه می باشد گروه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
- کلاسهایی که به حد نصاب نرسد شهریه طی مراحل اداری به دانشجو برگشت داده می شود.
- دانشجویان جهت اطلاع از همه موارد آموزشی نیاز است هر روز پیامهای اتوماسیون آموزشی را چک نمایند. مسئولیت عدم مشاهده موارد ارسال شده به عهده دانشجو می باشد.
- در صورت بروز هر گونه مشکل جهت ثبت نام می توانید با شماره , 36132688 36132154-071 تماس بگیرید و یا میتوانید به شماره همراه 09390413666 (فقط فقط از طریق پیام واتساپ از ساعت 9 الی 18 ) و شماره همراه 09367509655 ( فقط فقط از طریق پیام واتساپ از ساعت 8 الی 18) ارسال نمایید
- برای استفاده از کلاسها داشتن اینترنت پرسرعت، سیستم کامپیوتری مناسب و هدست(هدفونی که مجهز به میکروفون باشد) و نصب برنامه adobe connect الزامی است.
- در مواقع اضطراری و بروز مشکل در زمان برگزار ی کلاسها و امتحانات با پشتیبانی فنی کارشناسان انفورماتیک با شماره 07136132920 تماس حاصل فرمایید.