جلسه مدیر سرمایهگذاری و بازاریابی پژوهشی با حضور نمایندگانی از معاونتهای مختلف، در تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد. هدف از این جلسه، آشنایی با رویکردهای جدید و تبادل نظر پیرامون مسائل و چالشهای موجود در حوزه سرمایهگذاری و بازاریابی پژوهشی بود.
در این نشست، مدیر سرمایهگذاری و بازاریابی پژوهشی: جناب آقای دکتر ناصری؛ مدیر مرکز رشد واحدهای فناور: جناب آقای دکتر شفیعی؛ کارشناسان مدیریت سرمایهگذاری و بازاریابی پژوهشی؛ کارشناسان مدیریت امور فناوری و طرحهای کاربردی و کارشناسان مرکز نوآوری حضور داشتند.
در ابتدای جلسه، جناب آقای دکتر ناصری ضمن خوشآمدگویی، به معرفی مختصر خود و سوابق علمی و اجرایی خود پرداختند. ایشان در ادامه، چشمانداز، اهداف و برنامههای آتی حوزه مدیریت سرمایهگذاری و بازاریابی پژوهشی را تشریح کردند. دکتر ناصری همچنین به تفصیل درباره ساختار سازمانی، شرح وظایف و اهمیت این مدیریت در راستای تجاریسازی دستاوردهای پژوهشی و ایجاد ارزش افزوده توضیح دادند و بر لزوم همافزایی میان واحدهای پژوهشی و فناوری تاًکید کردند.
در بخش دوم جلسه، حاضران به بیان نظرات و طرح مسائل خود در خصوص چالشهای موجود در معاونت پژوهشی پرداختند. در ادامه، حاضرین به ارائه راهکار برای بهبود وضعیت پرداختند.
در پایان، دکتر ناصری اظهار امیدواری کردند که با همکاری و همفکری تمامی بخشها، بتوانند موانع موجود را برطرف کرده و گامهای مؤثری در جهت پیشرفت حوزه پژوهش و فناوری بردارند.
این جلسه نقطه شروعی برای ایجاد همافزایی بیشتر و بهبود عملکرد در حوزه دفتر سرمایه گزاری و بازایابی دانشگاه شیراز بود و انتظار میرود جلسات مشابه در آینده به صورت منظم برگزار شود.




