نشست شورای راهبری واحدهای پژوهشی با رؤسای پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه شیراز

نشست شورای راهبری واحدهای پژوهشی با رؤسای پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه شیراز


به‌گزارش روابط‌عمومی دانشگاه شیراز، پس از تصویب شیوه‌نامه تأسیس، نظارت، ارزیابی و انحلال واحدهای پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز در هیأت امنای دانشگاه، نخستین جلسه با حضور اعضای شورای راهبری واحدهای پژوهشی و رؤسای پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه به‌منظور بررسی مفاد این شیوه‌نامه و هم‌اندیشی برای زمینه‌سازی ارتقای مراکز پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر مؤذنی، رئیس دانشگاه و رئیس شورای راهبری واحدهای پژوهشی، اعضای حقیقی و حقوقی شورای راهبری واحدهای پژوهشی و جمعی از رؤسای پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی، شامگاه سه‌شنبه 21 اسفندماه، در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این نشست، رؤسای واحدهای پژوهشی به ارائه‌ی نقطه‌نظرات و شرح فعالیت‌های خود پرداخته و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

در پایان جلسه نیز مقرر شد کارگروهی با مشارکت نمایندگان رؤسای واحدهای پژوهشی دانشگاه تشکیل شده تا پیش‌نویس شیوه‌نامه‌های حمایت از واحدهای پژوهشی و شیوه‌ی ارزیابی واحدهای پژوهشی را برای ارائه به شورای پژوهشی دانشگاه و شورای راهبری واحدهای پژوهشی تهیه نمایند.

 

summary-address :