Web Content Display

ثبت درخواست 

برای ثبت درخواست انجام آزمون (ها) مطابق زیر عمل شود:

◄ فرم ثبت درخواست را از لینک زیر دانلود نمایید:

 

 

فرم درخواست خدمات دستگاه GC- MS

   فرم درخواست خدمات دستگاهNMR 400

   فرم درخواست خدمات میکروسکوپ الکترونی (SEM)

فرم درخواست خدمات جذب اتمی (AAS)

فرم درخواست خدمات فلوسایتومتری

فرم درخواست خدمات رامان کانفوکال

فرم درخواست خدمات  UV-Visible

فرم درخواست خدمات XRD

فرم ثبت درخواست خدمات DLS

فرم درخواست خدماتاسمومتر

فرم درخواست خدمات AFM

فرم درخواست خدمات FTIR

فرم درخواست خدمات HPLC

فرم درخواست خدمات NIR 

فرم درخواست خدمات رئومتر

فرم درخواست خدمات فریزدرایر

فرم درخواست خدمات فلوریمتر

فرم درخواست خدمات کوانتومتر 

فرم درخواست خدمات TGA

فرم درخواست خدمات میکروسکوپ TEM

فرم درخواست خدمات الکتروکاردیوگراف 12 کاناله  بی سیم

فرم درخواست سیستم آزمون ورزش قلبی ریوی (تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی)

فرم درخواست خدمات سیستم آیزوکینتیک چند مفصلی بایودکس

فرم درخواست خدمات حسگرهای وایرلس

فرم درخواست خدمات صفحه نیرو

فرم درخواست آزمون توان بی هوازی  با دوچرخه کارسنج بی هوازی مونارک  

فرم  درخواست آزمون  تردمیل h/p/comos

فرم درخواست آزمون ظرفیت هوازی با دوچرخه مونارک

 

 

 

 

◄ فرم ثبت درخواست را مطابق جدول تعرفه ها تکمیل فرمایید .

◄ فرم تکمیل شده را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال فرمایید .

Centrallab@shirazu.ac.ir

◄ پس از ارسال فرم تکمیل شده ضمن هماهنگی با واحد پذیرش نسبت به پرداخت هزینه خدمات دستگاهی اقدام شود .

◄ اسکن فیش یا پرینت پرداخت را پیشاپیش به ایمیل فوق ارسال فرمایید و ضمن تماس با واحد پذیرش از نوبت خدمات دستگاهی خود آگاه شوید.

◄ اصل مستندات پرداخت را هنگام مراجعه حضوری به مسوول پذیرش آزمایشگاه مرکزی تحویل دهید.

◄ همچنین انجام تمام مراحل فوق الذکر با مراجعه حضوری به آزمایشگاه مرکزی نیز انجام پذیر می باشد.

◄ ارسال فرم تکمیل شده ثبت نام در تمام روزهای سال امکان پذیر است ولی مراجعه حضوری یا تماس با پذیرش از شنبه تاچهارشنبه (روزهای غیر تعطیل) در بازه زمانی ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر انجام شود

- برای دریافت آدرس و شماره تماس واحد پذیرش به بخش تماس با ما رجوع شود.