دوره های آموزش زبان فارسی

مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه شیراز

این دانشگاه هر ساله میزبان علاقه مندان به یادگیری زبان فارسی از سراسر جهان است ، که در چارچوب تفاهم نامه های همکاری دانشگاه شیراز با دانشگاه­های کشورهای مختلف به منظور فراگیری زبان فارسی برای تحصیل و پژوهش در زمینه های زبان و ادبیات فارسی، هنر ومعماری، تاریخ و عرفان اسلامی، ایران شناسی و.... به این دانشگاه مراجعه می کنند.

 بخش دیگری از فعالیت های دانشگاه شیراز اجرای موفق دوره های آموزشی دانش افزایی در سال های گذشته است. استقبال زبان آموزان از حضور در دانشگاه شیراز و فعالیت این دانشگاه در گستره بین الملل به راه اندازی مرکزی تخصصی برای این مشتاقان به زبان فارسی، و شهر فرهنگ، علم و هنر، ادب و فلسفه شیراز انجامید.

مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در محیطی مشرف به فضای طبیعی و بهره مند از هوای دل انگیز شهر همیشه زیبای شیراز قرار دارد.در این  مرکز کلاس ها مجهز به تجهیزات شنیداری و دیداری به روز آموزشی، آزمایشگاه زبان، کتابخانه است. زبان آموزان در این مرکز می توانند در کلاس های انفرادی یا گروهی شرکت کنند. زبان آموزان می توانند در صورت تمایل در برنامه های گردشگری و بازدیدهای تاریخی نیز شرکت کنند.

 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت persian.shirazu.ac.ir مراجعه فرمایید و یا با ایمیل persian@shirazu.ac.ir  با ما در ارتباط باشید.