Shiraz University 
International Division (SUID)

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-۹6پردیس دانشگاه شیراز

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-۹6پردیس دانشگاه شیراز

 ضمن عرض تبريك و خير مقدم و آرزوي موفقيت براي پذيرفته شدگان کارشناسی ارشد سال تحصيلي 97-96، دانشگاه شيراز توجه پذيرفته شدكان محترم را به نكات زير جلب مي نمايد.

                دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در پردیس دانشگاه شیراز در دو مرحله یکی ثبت نام اینترنتی و دیگری حضوری  انجام می شود. انجام هر دو مرحله ثبت نام ، الزامی است.

مرحله اول - ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ چهارشنبه 15/6/96 لغایت یک شنبه 19/6/96 از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir شروع خواهد شد . لازم است برای  ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.

  •  عکس ۴×۳  با رزولوشن dpi۳۰۰ و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن dpi۱۵۰ و فرمت jpg 

توجه : حجم هریک از فایلهای بالا از KB  ۳۰۰ نباید بیشتر باشد.

 ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

۱. ورود به سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir

۲. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه شیراز و کلیک بر روی لینک ثبت نام

۳.درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و کدملی و تأیید آن

۴.دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تأیید آن

۵.مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و درج شماره کاربری و رمز تأیید آن

6. مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن

7. تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

 تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. عدم تکميل فرم ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهايي ومشکلات آتی مي گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

ب- ثبت نام حضوری:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است با دردست داشتن اصل و کپی مدارک لازم در تاریخ 21/6/96 و 22/6/96 شخصا" به آدرس شیراز خیابان قصردشت – نبش قم آباد ساختمان پردیس بین الملل مراجعه نمایید.  شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۶ منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می باشد لذا تاکید می شود در تاریخ اعلام شده حتما" حضور داشته باشید.

ثبت نام حضوری ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود.

توجه مهم: پذیرفته شده گرامی به تاریخی که پس از اتمام ثبت نام اینترنتی سیستم جهت مراجعه حضوری، به شما اعلام می نماید توجه ننموده و صرفاً  در تاریخ  21 و 22 شهریور  ماه باید به پردیس دانشگاه مراجعه نمایید.

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان پردیس در تاریخ های تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام همراه با کارت شناسایی معتبر و مدارک مورد نیاز الزامی است.

مدارک آموزشی لازم :

 1- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي (فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۹۶) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره کارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی(جهت دارندگان مدرک معادل کارشناسی تأییدیه وزارت علوم ضروری است)

۲- فرم شماره ۱۴ (فرم معدل ) جهت دانشجویان سال آخر (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

۳- اصل شناسنامه و کارت ملي و دو سري فتوکپي از تمام صفحات آنها

۴- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده در سال جاري

  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهيه شده در سال جاري منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.

۵- مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن

۶-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

۷-فرم شماره ۱۳ جهت فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی

۸-معرفی نامه رسمی از سازمان آموزش و پرورش محل خدمت جهت استفاده کنندگان امتیاز دبیری

۹-فرم مخصوص میانگین واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۶ (مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۶ استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

 10- واريز مبلغ -/۸۰۰۰۰۰ ريال( هشتصد هزار ريال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اينترنتي از طريق رمز دوم کارت هاي عابر بانک، بانک  هاي عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام در فرایند ثبت نام)

تأکید می شود وجه ثبت نام حتما" بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست.

مدارک مالی لازم:

1- پذيرفته شدگان لازم است علاوه بر مبلغ فوق، مبلغ 67000000 (شصت و هفت میلیون ریال ) نيز بابت شهريه علي الحساب که در جدول زیر آمده است به صورت اينترنتي واريز نمايند. متذکر مي شود دانشجو جهت پرداخت اينترنتي شهريه خود مي بايست از يکي از کارت بانک هاي عضو شتاب که داراي رمز اينترنتي و رمز دوم مي باشد استفاده نمايد.

 قابل توجه پذيرفته شدگان :

مبلغ واريزي به هيچ وجه قابل برگشت نمي باشد. در ثبت نام خود دقت كافي به عمل آوريد.

2-سفته به مبلغ  120.000.000 میلیون ریال جهت پذيرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که میبایست روی آن توسط شخص داوطلب وپشت آن توسط ضامن مانند نمونه تکمیل گردد . به داوطلبان توصیه می گردد که سفته ها را به دقت وبدون خط خوردگی ومنحصرا با خودکار آبی تکمیل نمایند. درغیر این صورت می بایست مجددا سفته راتهیه نموده وتکمیل نمایید.

3- تعهد نامه محضری .(متن تعهد نامه مانند نمونه کلیک نمایید)

 تصویرآخرین حکم کارگزینی وفيش حقوقی ضامن جهت ارائه به دفتر اسناد رسمی الزامی است.ضامن می بایست شاغل در یکی از ارگانهای دولتی و يا ارگانهاي خصوصي معتبر و يا داراي پروانه كسب معتبر باشد.ضمناً ضامن مي تواند كارمند بازنشسته دولت نيز باشد.

نمونه سفته تکمیل شده ( کلیک نمایید )

تذکر مهم :

 (این تعهد می بایست در دفتر اسناد رسمی وباحضور داوطلب وضامن توسط دفترخانه تهیه وتنظیم ودر سربرگ مخصوص دفاتر اسناد رسمی تایپ وممهوربه مهردفتراسنادرسمی گردد درغیر این صورت از نظر دانشگاه فاقد اعتبار وغیر قابل قبول می باشد )  

ضمناً اطلاعات اين مدارك بايد در ثبت نام اينترنتي شما درج گردد. درج اطلاعات اشتباه پي گرد قانوني دارد.

   قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :

   - کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند و فرم ثبت نام اولیه را از پلیس +۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

                 -  دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام ( دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه کپی کارت ملی

                - یک نسخه کپی شناسنامه

                - یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                - یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

*تذکر: آدرس پلیس+۱۰

توجه : کلاس ها از روز 25/6/96 شروع خواهد شد.

جهت اطلاع از برنامه درسی ترم اول 96 به  کارشناس بخش  در پردیس مربوطه مراجعه نمائید.

 کارت دانشجویی بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی  در محل ثبت نام حضوری به دانشجو داده می شود .

پاسخ گويي به مشکلات ثبت نام اينترنتي:

ادرس پست الکترونيک  sessadmin@shirazu.ac.ir  

پاسخ گویی جهت اطلاع از مدارک ثبت نام:

۰۷۱۳۶۱۳۳۹۷۰      مدیریت امور آموزشی دانشگاه

لطفا نظرات وپیشنهادات خود را به webadmin@shirazu.ac.ir ارسال نمایید.
دانشگاه شیراز - شیراز، ایران، ۱۳۹۴
طراحی و اجرا: بخش مهندسی و علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات،دانشگاه شیراز