ضمن عرض تبريك و خير مقدم و آرزوي موفقيت براي پذيرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد  سال تحصيلي ۹۷-۹۶ دانشگاه شيراز توجه پذيرفته شدكان محترم را به نكات زير جلب مي نمايد.

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شیراز به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو نوع ثبت نام، الزامی است.

۱- ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ چهارشنبه ۱۵/۶/۹۶ لغایت یکشنبه ۱۹/۶/۹۶ از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir شروع خواهد شد. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.

  (عکس ۴×۳  با رزولوشن dpi۳۰۰ و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن dpi۱۵۰ و فرمت jpg).

توجه : حجم هریک از فایلهای بالا از KB  ۳۰۰ نباید بیشتر باشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

۱. ورود به سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir

۲. مشاهده لینک ثبت نام پذیرفته شدگان در سایت دانشگاه شیراز و کلیک بر روی لینک ثبت نام

۳.درج شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و کدملی و تأیید آن

۴.دریافت شناسه کاربری و رمز عبور و مشاهده لینک ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی و تأیید آن

۵.مشاهده سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه شیراز و درج شماره کاربری و رمز تأیید آن

۶. مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن

۷.تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. عدم تکميل فرم ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهايي ومشکلات آتی مي گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

ثبت نام حضوری:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است بر اساس زمانبندی که از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی دریافت می نمایید، با دردست داشتن اصل و کپی مدارک لازم به دانشکده مربوطه شخصا" مراجعه نمایید.  شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۶ منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می باشد لذا تاکید می شود در تاریخ اعلام شده حتما" حضور داشته باشید.

ثبت نام حضوری ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود.

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

* مدارک لازم :

 ۱-اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي (فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۹۶) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره کارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی(جهت دارندگان مدرک معادل کارشناسی تأییدیه وزارت علوم ضروری است)

۲- فرم شماره ۱۴ (فرم معدل ) جهت دانشجویان سال آخر (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

۳- اصل شناسنامه و کارت ملي و دو سري فتوکپي از تمام صفحات آنها

۴- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده در سال جاري

  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهيه شده در سال جاري منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.

۵- مدرک نظام وظیفه عمومی جهت برادران و کپی آن

۶-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

۷-فرم شماره ۱۳ جهت فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی

۸-معرفی نامه رسمی از سازمان آموزش و پرورش محل خدمت جهت استفاده کنندگان امتیاز دبیری

۹-فرم مخصوص میانگین واحدهای گذرانده شده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال ۱۳۹۶ (مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۶ استخراج از سایت سازمان سنجش آموزش کشور)

۱۰- واريز مبلغ -/۸۰۰۰۰۰ ريال( هشتصد هزار ريال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اينترنتي از طريق رمز دوم کارت هاي عابر بانک، بانک  هاي عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام در فرایند ثبت نام)

تأکید می شود وجه ثبت نام حتما" بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست. ضمنا وجه پرداخت شده به هیچ عموان مسترد نمی گردد.

 قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه:

                  - کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند و فرم ثبت نام اولیه را از پلیس + ۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

                 -  دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام ( دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه کپی کارت ملی

                - یک نسخه کپی شناسنامه

                - یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                - یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

*تذکر: آدرس پلیس+۱۰ در ذیل این اطلاعیه درج گردیده است.

توجه:

  1. کلاس ها از روز ۲۵/۶/۹۶ شروع خواهد شد.
  2. جهت اطلاع از برنامه درسی ترم اول ۹۶ بلافاصله پس از ثبت نام اینترنتی به بخش مربوطه مراجعه نموده و برنامه درسی هفتگی خود را دریافت نمائيد۰
  3. دانشجویان عزیز خوابگاهی می بایست در پورتال دانشجویی صندوق رفاه(bp.swf.ir)طبق فایل راهنمایی که در فرایند ثبت نام اینترنتی قرار داده شده است، هزینه خوابگاه را پرداخت و رسید پرداختی را در تاریخ ۲۴/۶/۹۶ جهت تکمیل ثبت نام خوابگاه و اخذ مجوز ورود به خوابگاه در تالار فجر واقع در مجموعه پردیس ارم از ساعت ۸ تا ۱۷ تحویل اداره خوابگاه ها نمایند. بدیهی است در صورت عدم پرداخت هزینه خوابگاه و عدم حضور شخص دانشجو در تاریخ اعلام شده، اداره خوابگاه ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه خوابگاه به دانشجویان ورودی جدید نخواهد داشت. ضمناً برای اطلاع از روند اخذ خوابگاه و اطلاعیه های مربوط به اداره رفاه و اداره خوابگاه دانشگاه شیراز می توانید به آدرس کانال تلگرام زیر مراجعه فرمائید.            

                                                                                                                                @Khabgah shirazu

@Refah shirazu   

         ۴.   جهت دریافت کارت دانشجویی در تاریخ ۲۴/۶/۹۶ به آدرس پشت تالار فجر ، سالن ۱۵ خرداد واقع در مجموعه پردیس ارم از ساعت ۸ تا ۱۷ مراجعه نمایید.        

* کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد پرديس خودگردان دانشگاه  جهت ثبت نام به سایت واحد بین الملل به آدرسSUID.shirazu.ac.ir 

* کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده آموزشهای الکترونیکی جهت ثبت نام به سایت دانشکده به آدرس Vus.ir قسمت اخبار و اطلاعات مراجعه نمایند.

پاسخ گويي به مشکلات ثبت نام اينترنتي:

ادرس پست الکترونيک  sessadmin@shirazu.ac.ir  

پاسخ گویی جهت اطلاع از مدارک ثبت نام: از طریق دانشکده و بخش های مربوطه صورت می پذیرد.

خواهشمند است فایل اسامي کارشناسان دانشکده ها و شماره تلفن و آدرس را مطالعه فرمایید.     

                   مدیریت امور آموزشی دانشگاه شیراز