اطلاعیه ها

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع دکتري Ph.D سال تحصیلی ۹۶-۹۵

دانشگاه شیراز

 

ضمن عرض تبريك و خير مقدم و آرزوي موفقيت براي پذيرفته شدگان ممتاز دكتري تخصصي سال تحصيلي ۹۶-۹۵، دانشگاه شيراز توجه پذيرفته شدكان محترم را به نكات زير جلب مي نمايد.

                دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شیراز به ۲ صورت ثبت نام اینترنتی و حضوری به انجام خواهد رسید که انجام هر دو نوع ثبت نام ، الزامی است.

الف - ثبت نام اینترنتی:

این نوع ثبت نام از تاریخ شنبه ۱۶/۱۱/۹۵ لغایت دوشنبه ۱۸/۱۱/۹۵ از طریق سایت دانشگاه شیراز به آدرس www.shirazu.ac.ir شروع خواهد شد . لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتماً از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز که در ذیل این اطلاعیه آمده است تهیه شده باشد.

  ( عکس ۴×۳  با رزولوشن dpi۳۰۰ و فرمت jpg و بقیه مدارک با رزولوشن dpi۱۵۰ و فرمت jpg ).

توجه : حجم هریک از فایلهای بالا از KB  ۳۰۰ نباید بیشتر باشد.

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

ثبت نام اینترنتی شامل مراحل زیر است:

۱. ورود به سامانه آموزشي، پژوهشي دانشگاه شيراز به آدرس sess.shirazu.ac.ir (از طريق ورود به سايت دانشگاه شيراز به آدرس www.shirazu.ac.ir  و انتخاب سامانه آموزشي پژوهشي يا sess  نيز اين سامانه قابل دسترسي مي‌باشد)
۲. ورود شناسه و رمز کاربري که در هنگام ثبت تقاضاي پذيرش در دانشگاه شيراز دريافت نموده‌ايد (اين شناسه با عبارت app شروع مي‌شود) 
۳. در اولين اتصال به سامانه آموزشي پژوهشي، پس از ورود شناسه و رمز کاربري، شماره دانشجويي و شناسه کاربري جديد دريافت مي‌نماييد.
۴. از سامانه آموزشي پژوهشي خارج شويد و با شناسه و رمز کاربري جديد به سامانه وارد شويد.

۵. مشاهده دستور العمل ثبت نام و مطالعه دقیق آن

۶. تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

۷. تکمیل اطلاعات پایه به صورت صحیح و تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها. بدیهی است که تکمیل هریک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.

تذکر: کلیه مکاتبات با استفاده از اطلاعات پایه از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی انجام می پذیرد. عدم تکميل فرم ها، يا درج اطلاعات غلط و يا به صورت ناقص موجب عدم ثبت نام نهايي ومشکلات آتی مي گردد و عواقب آن به عهده دانشجو خواهد بود.

ب- ثبت نام حضوری:

پس از اتمام ثبت نام اینترنتی لازم است بر اساس زمانبندی که از طریق سیستم اتوماسیون آموزشی دریافت می نمایید، با دردست داشتن اصل و کپی مدارک لازم به دانشکده مربوطه شخصا" مراجعه نمایید.  شایان ذکراست انتخاب واحد نیمسال اول ۹۶ منوط به ثبت نام حضوری و تایید نهایی تکمیل پرونده می باشد لذا تاکید می شود در تاریخ اعلام شده حتما" حضور داشته باشید.

ثبت نام حضوری ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵-۱۳ بعداز ظهر خواهد بود.

توجه : عدم مراجعه پذیرفته شدگان در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد. ضمناً حضور شخص پذیرفته شده برای ثبت نام الزامی است.

* مدارک لازم :

 ۱- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي (ليسانس) مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره کارشناسي (ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی.

۲- اصل و یک برگ تصویر مدرک کارشناسي ارشد (فوق ليسانس) یا دکتری حرفه ای مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي(حداکثر تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۵) که در آن معدل دوره کارشناسي ارشد(فوق ليسانس) قيد شده باشد. به انضمام ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد.

تبصره ۱- پذيرفته شدگاني که به دلايلي قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسي ارشد (فوق ليسانس) یا دکتری حرفه ای نمي باشند لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ کارشناسي ارشد (فوق ليسانس) یا دکتری حرفه ای با محتوای فرم الف موجود در وب سایت سازمان سنجش را ارائه نمایند. ضمنا ریزنمرات مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد الزامی است.

۳-اصل شناسنامه و کارت ملي و دو سري فتوکپي از تمام صفحات آنها

۴- ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ تهيه شده در سال جاري

  تبصره : ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ تهيه شده در سال جاري منحصراً برای برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت نام در مؤسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می گردد.

۵-ارائه مدرکي که وضعيت نظام وظيفه آنها را با توجه به بند « مقررات وظيفه عمومي » مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنماي ثبت نام و شرکت در آزمون ورودي دکتري « ph.D » ( نيمه متمرکز ) سال ۱۳۹۵ مشخص کند ( براي برادران ).

۶-حکم مرخصي سالانه يا موافقت کتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي کارمندان دولت.

۷-ارائه معرفي نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي
وزارت علوم تحقيقات و فناوري . این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد می باشد.  

۸- واريز مبلغ -/۸۰۰۰۰۰ ريال( هشتصد هزار ريال) بابت وجه ثبت نام قابل پرداخت به صورت اينترنتي از طريق رمز دوم کارت هاي عابر بانک، بانک  هاي عضو شتاب (درفرم پرداخت اینترنتی وجه ثبت نام در فرایند ثبت نام)

تأکید می شود وجه ثبت نام حتما" بایستی از طریق اینترنت به حساب مربوطه واریز شده و به هیچ عنوان در ثبت نام حضوری قابل پرداخت نیست.

۹-فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر دوره های کارشناسی ارشد و یا دکترای حرفه ای مندرج در دفترچه ثبت نام مقطع دکتری ۹۵ استخراج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد

  قابل توجه دانشجویان مشمول نظام وظیفه :

                  - کلیه دانشجویان مشمول نظام وظیفه  لازم است علاوه بر مدارک مربوط به ثبت نام که در بالا  ذکر گردیده مدارک زیر جهت تشکیل پرونده نظام وظیفه تهیه و به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند و فرم ثبت نام اولیه را از پلیس +۱۰ اخذ و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند.

                 -  دونسخه پرینت فرم تکمیل شده درخواست معافیت تحصیلی (دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه پرینت تکمیل شده مشخصات فردی مشمول جهت صدور مجوز ثبت نام ( دریافت از فرایند ثبت نام)

                - یک نسخه کپی کارت ملی

                - یک نسخه کپی شناسنامه

                - یک نسخه کپی آخرین مدرک تحصیلی

                - یک قطعه عکس رنگی زمینه سفید پرسنلی

*تذکر: آدرس پلیس+۱۰

توجه :

  1. کلاس ها از روز ۹۵/۱۱/۱۶ شروع خواهد شد.
  2. جهت اطلاع از برنامه درسی ترم دوم ۹۵ به دانشکده و بخش مربوطه مراجعه نمائید.
  3. جهت کارت دانشجویی بلافاصله بعد از ثبت نام اینترنتی می بایست به واحد صدور کارت مستقر در پردیس ارم – روبروی استخر دانشگاه ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه از ساعت ۱۲-۸ صبح و ۱۵- ۱۳ بعد از ظهر شخصا مراجعه نمایند.
  4. دانشجویان متقاضی خوابگاه می بایست از تاریخ ۱۶/۱۱/۹۵ لغایت ۲۰/۱۱/۹۵ به اداره خوابگاه دختران واقع در پردیس ارم و پسران به خوابگاه مفتح واقع در پردیس ارم از ساعت ۱۲- ۸ و بعد از ظهر ۱۵- ۱۳ شخصا مراجعه نمایند.ضمنا جهت پرداخت هزینه خوابگاه می بایست مبلغ -/۲۰۰۰۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) به انضمام کارت عضو شتاب و رمز دوم کارت های عابر بانک به همراه داشته باشند.

پاسخ گويي به مشکلات ثبت نام اينترنتي:

ادرس پست الکترونيک  sessadmin@shirazu.ac.ir

پاسخ گویی جهت اطلاع از مدارک ثبت نام:

۰۷۱۳۶۱۳۳۹۷۰

                                                                                                                                                            مدیریت امور آموزشی دانشگاه